Všeobecné obchodní podmínky

Pro pronájem a zprostředkování pronájmu prázdninových domů společností  Mantenimiento de CONTACTO S.L. (dále jen „poskytovatel služby“)

Rezervace

Rezervace prázdninového ubytování může být učiněna písemně, ústně, prostředky na dálku nebo přes online-formulář. Smlouva vzniká přijetím poskytovatelem služby. Přijetí nevyžaduje žádnou konkrétní formu.

Platba

Poplatek za ubytování je splatný při příjezdu a uzavření nájemní smlouvy. 

Zrušení nebo změna rezervace ze strany klienta

Zákazník může kdykoliv před nástupem cesty odstoupit od smlouvy. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, je povinen uhradit odstupné (storno poplatek) před zahájením čerpání služeb následovně:

  1. více než 29 dnů - 20 % z ceny objednaných služeb;
  2. 29 až 15 dnů - 30 % z ceny objednaných služeb;
  3. 14 až 8 dnů - 50 % z ceny objednaných služeb;
  4. méně než 8 dnů – 80 % z ceny objednaných služeb.

V případě nezahájení čerpání objednaných služeb činí storno poplatek 95 % z ceny objednaných služeb.

Příjezd a odjezd

V den odjezdu je nutné opustit ubytování do 11:00 hodin. Pronajaté ubytování je třeba zanechat v následujícím stavu: zameteno, vyklizené skříně a umyté nádobí. Při příjezdu po 20:00 hod. bude na místě inkasován poplatek ve výši 25,- €.

Předání klíčů

Předání klíčů se uskuteční obvykle v kanceláři poskytovatele služby. V případě ztráty klíčů je účtován poplatek ve výši min. 50,- €.

Počet nájemců

Prázdninová ubytování mohou být užívána pouze osobami uvedenými ve smlouvě o pronájmu. V případě ubytování další osoby v průběhu pronájmu je tuto osobu nutné neprodleně oznámit na kontaktech uvedených ve smlouvě o pronájmu. 

Odpovědnost

Informace poskytované na tomto webu byly pečlivě zkontrolovány a jsou pravidelně aktualizovány. Nelze však zaručit, že všechny informace jsou v každém okamžiku vždy úplné, správné a aktuální. Neneseme odpovědnost za jakýkoli vliv na pronájem nemovitosti v důsledku vyšší moci jako je stávka, válka, zemětřesení, obvyklé poruchy elektřiny a vody, bouře apod. Rušivé staveniště v blízkosti rekreačního domu bude po oznámení kompenzováno. Pokud je to možné, bude k dispozici dům stejné nebo lepší hodnoty nebo bude poskytnuta finanční kompenzace.

Poskytovatel služby nenese odpovědnost za nedostatky v souvislosti se službami, které jsou zprostředkovány pouze jako služby třetích stran (např. výlety, pronájem automobilů atd.). Klient musí zacházet s ubytováním a jeho inventářem s řádnou péčí a je povinen odstranit veškeré škody, které způsobil během svého pobytu a nahlásit je a nahradit poskytovateli služby. 

Odpovědnost za škody v případě vloupání

Naše pojištění kryje pouze škody vzniklé majiteli domu. Škodu, kterou klient utrpí, musí nárokovat u své pojišťovny. K tomuto je nutné podat oznámení na policii.

Reklamace, vady

Pokud má klient jakékoli stížnosti na prázdninový dům, je povinen neprodleně kontaktovat poskytovatele služby. Kontaktujte nás neprodleně, aby bylo možné přijmout co nejdříve nápravná opatření. Na pozdější stížnosti nebude brán zřetel.

Prádlo a úklid

Ložní prádlo, ručníky a kuchyňské utěrky jsou hostům k dispozici na místě a není nutné si je brát s sebou. U pobytů na 21 a více dní se prádlo mění cca. kolem desátého dne pobytu. Další výměna prádla nebo průběžný úklid je možný kdykoli po předchozí domluvě. Fakturace poté na základě poskytnutých služeb.

Domácí zvířata

Vzhledem k tomu, že psi a kočky nejsou povoleni ve všech ubytovacích zařízeních, musí být při rezervaci domácí zvířata nahlášena předem. V případě domácího zvířete bude účtován dvojnásobek poplatku za závěrečný úklid. Poskytovatel služby má právo odmítnout domácí zvířata při příjezdu, pokud nejsou uvedena v potvrzení rezervace. Klient odpovídá za veškeré škody způsobené jeho zvířetem. Dále je zakázáno krmit volně pobíhající kočky a psy a tím si zvykat na prázdninový dům.

Poškození bazénu

Nájemce odpovídá za škody na bazénu a souvisejících zařízeních, které jsou způsobeny nedbalostí nebo selháním dohledu. 

Telefon

V některých prázdninových domech si můžete zaplatit také od poskytovatele služby použití telefonu za poplatek 10 € a zálohy ve výši 100 €. Vzniklé náklady za telefon či internet pak budou účtovány naší kanceláří a započítávají se proti zaplacené záloze.

Internet

Dostupnost a rychlost internetu v prázdninovém domě nemůže poskytovatel služby zaručit, neboť jsou výhradně odpovědností příslušného providera (poskytovatele telekomunikačních služeb).

Hodnocení zákazníků přes eKomi

Od našeho poskytovatele služeb eKomi automaticky obdržíte žádost o elektronické hodnocení. Tuto žádost o hodnocení můžete ignorovat nebo předem zahrnout eKomi do svého pravidla pro spam. Vaše hodnocení pomáhá nám i dalším zákazníkům.

Prostřednictvím našeho rozhraní jsou přenášena pouze anonymní ID zákazníků z procesu rezervace. Máte právo kdykoli vznést námitku proti použití e-mailem nebo neprovádět kontrolu zákazníka. S vaší rezervací prázdninového ubytování prostřednictvím poskytovatele služeb souhlasíte se zpracováním poskytnutých údajů v souladu s předpisy o ochraně údajů. V žádném případě nebudou shromážděné údaje předány třetím stranám.

Podrobnější informace obdržíte přímo u eKomi na www.ekomi.de

Příslušný soud v případě sporů je v Los Llanos de Aridane, La Palma, Kanárské ostrovy, Španělsko.

© 2016-2024, la-palma.cz

Kontakty

+420 722 229 448    
+34 618 124 381  
Travesia Los Cancajos 2,
Hotel Las Olas,
Local B4, Breňa Baja
info@la-palma.cz

Hledání